Monday, January 31, 2011

Semalam punye citer....episod pengenalan

semalam aku belum ada blog lagi..(kirenye nk bgitau la yg aku baru buat ni haa..)dan sblm2 ni sbnrnya aku xminat dan xpernah terpikir nk buat mendealah yg bename blog ni..tapi kblkgn ni aku rs mcm aku nk buat..sbb dulu2 aku ni jenis rajin menulis..tp suka suki aje laa..idak le smpai thp nk 'commercialized'kan utk tatapan umum. then bile aku mula keje, bnyk masa aku luangkn utk job & sports..so, kurangle xtiviti menulis..nk dijadikn citer, aku further stadi aku..Insylh hjng taun ni selesai.(if tmpt blajo aku ni xbuat perangai nk cekik duit student)..dlm dok blajo ni, aku nengok kengkawan aku dr yg sama gred sampai ke peon ada blog..pesbuk?laaagii derang advance..so, aku pun mula la riki2 kwn2 aku yg ada blog..setat aku tanya je, derang tengok aku semacam..tp nasib baik ada kwn aku (anjakan sifuisme) sudi bg info..so..inilah diaaa..nak solek lawo2,grand2..aku tak reti..kendianlah aku apgred..Alamak!!! mem beso dlm ini rumah suda sound beli barang..karang2 aku sambung balik ahh..Adios..

No comments:

Post a Comment